Vittu tää vaa välillä painaa päälle. ei jaksais olla himassa ku faija jotain tulee selittää taas keskellä yötä ja haluis puhuu . EI MUA KIINNOSTA FAIJA HEI ! ÄLYY JO ! mut ei .... en oikee tiiä mitä kelaan siitä , nu on se mun faija . mut sit emt. en mä varmaa vaa tunne sitä niin hyvin . . ei ei , ei vaa pysty olla ajattelematta kaikkee paskaa vaa pakko vaa vetää sitä kaikkee mukanaan niiku vitumoista taakkaa hartioill. pelottaa ajatella mitä käy nyt ku koulut alkaa. meneekö kaikki yhtä hyvin ku ennenki ? en saa enää unta öisin . välillä jopa itken; en tiedä miksi . en pysty ajatella mitää tai ketää muuta ku mun rakasta, ikävöin heti jos oon pari tuntii poissa sun luota. Alan tottuu siihen et ollaa saman katon alla niin paljon toivottavasti tunnet vielläkin samoin toivottavasti kaikki vaa sujuu hyvin .